Naar Curacao - Reisverslag uit Maarn, Nederland van stijnie slot - WaarBenJij.nu Naar Curacao - Reisverslag uit Maarn, Nederland van stijnie slot - WaarBenJij.nu

Naar Curacao

Door: douwestijnie

Blijf op de hoogte en volg stijnie

13 December 2010 | Nederland, Maarn

Welkom op mijn nieuwe site.

Na Soedan gaan we naar Curacao.
We gaan daar werken voor St.De Hoop kinder- en jeugdwerk.
We zijn nu bezig met voorbereidingen en vertrekken op 31 dec., jawel oudejaarsdag, naar Curacao waar we op een spectaculair ontvangst rekenen met veel vuurwerk :)

  • 01 Januari 2011 - 15:43

    Jaap & Fiet:

    Bedankt voor jullie felicitatie en natuurlijk jullie ook een goed nieuw jaar toegewenst onder Gods zegen. Kreeg felicitatie en goede wensen via facebook van Marriët uit Khartoum. Heb haar gezegd dat jullie gisteren net naar Curacao zijn vertrokken.
    Hartelijke groet, Jaap&Fiet

  • 04 Januari 2011 - 20:04

    Jan En Hilde:

    Lieve pa & ma,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Succes met acclimatiseren en installeren! Skype is bij ons weer geïnstalleerd.
    Liefs uit Rotterdam

  • 06 Januari 2011 - 20:55

    Dianne:

    Welkom in mijn geboorteland! Wie ben ik om jullie welkom te heten, maar ik vind dat het een keer mag, ik vind het een mooie gedachte dat jullie nu in Curacao, mijn geboorteland en in Willemstad, mijn geboorteplaats gaan wonen en werken. Gods zegen en geniet het!

  • 08 Januari 2011 - 21:47

    Dianne:

    Hé geliefden, nog niets te melden? Of "verzuipen" jullie direct in alles wat jullie tegenkomen? Take care!

  • 09 Januari 2011 - 18:13

    Margreet:

    Hoi Douwe en Stijnie, hier een berichtje uit Brouweshaven! Zo dus jullie zitten net in Curacao! Interessant het werk dat jullie doen! Daarom veel werkplezier en Gods zegen toegewenst! Groetjes van Peter,Margreet,Jan-Peter en Anegreet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maarn

Mijn tweede reis en mijn eerste Soedan

mijn eerste reis was naar Soedan

Recente Reisverslagen:

16 December 2011

Het laatste

14 November 2011

belevenissen

19 September 2011

En verder....

17 Augustus 2011

Een mooie tijd

30 Juni 2011

Komen en gaan......
stijnie

Welkom op mijn nieuwe site. Na Soedan gaan we naar Curacao. We gaan daar werken voor St.De Hoop kinder- en jeugdwerk. We zijn bezig met voorbereidingen en vertrekken op 31 dec., jawel ouderjaarsdag, naar Curacao waar we op een spectaculaire ontvangst rekenen met veel vuurwerk :) ! Na Curacao is Israël aan de beurt, daar gaan we half jaar wonen en werken in Nes Ammim. Nu is Oeganda aan de beurt. Douwe werkt daar voor ICCO / Kerk in actie voor een programma van 10 maanden voor een nieuwe aanpak van Disaster Risk Management. We wonen in Kampala.

Actief sinds 13 Dec. 2010
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 46832

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2017 - 15 Oktober 2017

Terug in Oeganda

03 Februari 2016 - 25 Februari 2016

Even terug in Nes Ammim

01 Oktober 2014 - 01 Augustus 2015

Leven in Oeganda

29 Januari 2014 - 06 Augustus 2014

Werken in Nes Ammim, Israël

31 December 2010 - 30 November -0001

Mijn tweede reis en mijn eerste Soedan

Landen bezocht: